19 Mart 2012 Pazartesi

eskilerden yenilere

Hatırlayabildiğim kadar eskilere ait olayları ve bugünkü yorumları yazmak için oldukça hevesliyim . Bu yazılara nasıl bir isim bulmak gerekli diye düşünürken bu gün başımdan geçen bir olay isim konusunda karar vermemi sağladı . İşe gitmek için değişik bir güzergah ararken kendimi kalabalıklar arasında metronun vagonlarından birinde buldum . Ayakta yolculuğa hazırlanırken benimle birlikte başında ay yıldızlı kalpağı vede göğsünde gururla taşıdığı madalyaları ile bir gazinin de benimle birlikte ayakta yolculuğa başladığını görmek beni ziyadesi ile rahatsız etti Kimsenin kılını bile kıpırdatmaması beni çileden çıkardı ve kabalık gibi algılansa bile bağırarak yer vermeleri konusunda gençleri uyaran feryadım fayda etti ve yaşlı gaziye yine yaşlıca bir bey yerini verdi . Beni bu duyarsızlık ileriye ait düşüncelerimde umutsuzluğa sevk etti . Bundan böyle her gördüğüm kişiye bu olayı anlatarak insanlarda bu anlamsız bencillikle savaşmaya ve bu konuda bana düşen ödevi ve görevi yerine getirmek için yazacağım yazılarda konuya koyacağım isimle başlamak istedim . kuşaklar arasında meydana gelen anlayış ve algılama farkları.

Hiç yorum yok: