1 Ağustos 2010 Pazar

Solar Energy: Large Scale Production

Solar Energy: Large Scale Production

Büyük Ölçekli Güneş Enerjisi Üretimi







Tipik bir sistem aşağıdaki gibi olabilir :




anahtar elektrik şebekesi tesis bağlanmak ve satmak güç tüketiciye rekabetçi bir oranda geçerli:


Şu maliyeti Güneş Oluşturulan Elektrik için KWH başına yaklaşık 25-50 kuruş olan
kömür, hidrolik , nükleer, vb ülke için ortalama fiyat, KWH başına yaklaşık 13 kuruş olan

De- merkezi vs Merkezi Mitoloji

Adem-i merkeziyetçi bir fikir ev sahibi ve işletmelerin bireysel çatılarının elektrik şebekesi gelen topluluk decouple

Merkezi güneşli iklimi büyük tesis topluma iletim hatları (Doğu Oregon örneğin ile bağlanmıştır Willamette Valley ) güç gönderir

iletim kayıplarını düşük (60 yaklaşık% 1 başı Çünkü - 100 km) topluluğunun birkaç 100 km içinde bir güneş PV tesisi dağıtılmış model daha uygun maliyetli bir yatırımdır.



Nasıl Güneş Büyük Ölçekli Üretim Sonra olur?


Sübvanse sanayi böylece hükümet en maliyetlerinin emer
teknolojik atılım bekleyin amorf silikatlar , ince filmler ; çatı kiremitleri
tüketici ödeme enerji başka yollarla üretilen gerçek maliyeti olun
VERGİ fosil yakıt tüketimi !
Milyon Çatılar Girişimi
Örnek Pilot Projesi
Ne Ölçeği İmkanlar Large var mı?



California şimdiki dünyanın güneş elektrik üretiminin % 90 var!


Güneş Termal Solar PV üretimi üzerinde ancak değişiyor hakim
Kapasitesi şu anda 371 megawatt olan
Yeni kömür yakıtlı tesis 1000 megawatt kapasiteli
ABD Toplam kapasite gereksinimleriyle ilgili 100.000 megawatt olan
Mevcut güneş üretim böylece % 0,4 olan toplam

370 megawatt ne kadar?

8 saatlik süre içinde 3.000.000 KWH
Tipik bir ev bu dönemde yaklaşık 10 KWH kullanırsınız
Yani 300.000 evleri cihazlarıyla birlikte olabilir
Ne PV üretim tesisleri hakkında ?


Sermaye maliyeti büyük olan
Işletme maliyetleri önemsiz
Bu nedenle metre ürün için zor - elektrik
PV güç yakıt tabanlı enerji üretimi gibi fiyat dalgalanması tabi değildir
Güvenilirliği yüksektir; yalıtım yıllık değişim yaklaşık % 1 ve PV yüzden telafi edilebilir bilinmektedir başarısızlık oranı



Pek çok bakımdan büyük ölçekli PV tesisi bir hidroelektrik baraj gibi yüksek sermaye maliyeti , düşük işletme maliyetleri , nehrin akış dalgalanma yağış nedeniyle tabi ama Hydro 15 kat daha fazla PV panelleri (yani KWH maliyeti daha verimlidir 15 kat daha az var! )
PV tesisi ideal elektrik şebekesi ilave için
fiyatı yaklaşık% 30 oranında zaman imalat çıkış katına damla olarak PV bir maliyet azalması teknolojisi birinin bu teknoloji şimdi yatırım gerektiğini göstermektedir
Kirletici teknolojilerin yok muazzam gizli maliyet PV 's var
PV bitkiler kurumsal hiyerarşi içinde uyum yok!

PV hücreler küçük, hiçbir hareketli parça ve ve onları korumak için kesinti ve retrofits programa büyük kuruluşlar gerekmez.

PV hücreleri ve yakıt sözleşmeleri müzakere yakıt stokları ve alım izlemek için örgütsel destek gerekmez.

PV hücreler ve sevk edilemez bu nedenle geleneksel karar verme yetkisi cevap vermez .
Dolayısıyla oranı artar PV verilen elektrik meydana asla !


Sonuç: PV teknolojisinin verimlilik ve düşük üretim maliyetleri zaman içinde teklif muhtemeldir. sübvansiyonları , daha sonra tüketici fiyat başlangıç sermaye maliyetleri dengelemek için kullanılabilir Eğer rekabet olur.
Okuyun sayfa gösterimi hakkında daha fazla



Güneş / Elektrik Otomobil

Şu anda büyük bir Pazarlama Problem Elektrikli Araçlar ile. Tüketiciler sadece onları satın olmayacaktır. İşte bazı teşebbüs pazarlama stratejileri şunlardır:


Çoğu insan günde en az 40 mil sürücü beri elektrikli araba İndirimli dizi ilgisi yoktur . Bu doğru ve elektrikli araçların olduğunu kesinlikle pratik " Kasabanın etrafında " elde etmek için vardır.

içten yanmalı motorlarda Fosil yakıt kullanımı gezegendeki en büyük çevre sorunudur. Bu tartışılabilir ama kesinlikle orada doğrudan sağlık riskleri yanı sıra küresel ısınma vardır

elektrikli arabalara Dönüşüm gaz motorlu araçların tüketici geri dönüşüm iyi bir formudur doğrudur ama biz asil tüketici ve dönüşüm maliyeti en az 9.000 $ yok

Elektrikli arabalar daha dolar başına etkili ve daha iyi hava kalitesi verim Bu çok doğrudur ; AGH bir azalma yakıt maliyetleri daha düşük maliyetli , uzun vadede etkili hale

An elektrikli otomobil bugün aldım , ancak zamanla daha iyi olacak . Önümüzdeki 3 yıl içinde pil olan çift ve başı ücret menzilli üçlü olacak sağlanacaktır. kimse bu durumda umut olabilir !
Temel fikir :


Dizi güneş kollektörleri Otomobilin yüzeyinde sonra güç araç ve şarj edilebilir piller için elektrik sağlar.

Tradeoff Aralığı ve Güç arasında
Pil depolama teknolojisi olan anahtar
Örnek

Pratik motorlu araç 100 millik bir aralığı için teslim enerji Yaklaşık 30 KWH ihtiyacı var.
20 hakkında makul performans hp için sürücü tren teslim edilmesi gerekmektedir .

Verimlilik pillerle enerji dağıtım tren sürücüye yaklaşık % 40


depolanan enerji Delivered enerji = 40 %
Yani 30 KWH/0.4 depolanan enerji = 75 KWH gerek
kurşun- asit bataryalar Enerji depolama yoğunluğunu kilogram başına 0,04 kWh
Böylece ihtiyaç kurşun- asit pillerin 75/.04 = 1875 = 4125 £

Güç: 20 hp/0.4 = 37,3 KW
kurşun- asit batteris Güç yoğunluğu 0,07 W / kg 'dir
Yani 37.3/.07 = 533 = 1172 £ gerek
aralığı gereksinimleri daha güç gereksinimleri daha şiddetli yüzden .

İyileştirmeler pil teknolojisinde kesinlikle gereklidir.

pilleri Diğer türleri:

Malzeme Enerji Yoğunluğu ( W-hrs/kg ) Güç Yoğunluğu (W / kg) Yorumlar
Kurşun Asit 40 70 Uzun Döngüsü Yaşam
Nikel Demir 55 100 Çok Uzun Döngüsü Yaşam
Sodyum Sülfür 90 100 300-350 C çalışma sıcaklığı
Lityum- demir sülfür 100 > 100 400-450 C
Nikel- Çinko 75 120 düşük ömrü


Sürücü Alışkanlıkları ve Koşulları


Uzun mesafelerde - Interstate 75 mil ve 400 mil menzil
Günlük Commute 55 mil ve 35 mil aralığı
Kasabanın etrafında Puttering 35 mil ve 20 mil aralığı

Bu çok elektrikli arabalar hiç Interstate ihtiyacı tatmin prodution çizgi performans beklenmemelidir.
En pratik uygulama kasabasında için / alışveriş ve bu daha sonra hava önemli bir kaynağıdır kirliliği ortadan kaldıracağını commuting olduğunu

Önceki Anlatım Sonraki Anlatım Kurs Sayfa

Hiç yorum yok: