27 Nisan 2008 Pazar

bugün başlıyorum

bugüm hiçbir noktalama işaretleri kullanmadan geçirdiğim yılları anarak tekrar yazmaya başlıyorum bunun şerefine tüm dostlarıma en kötü gününüz böyle olsun diyerek teknik yazılar içerecek buloğumun ilk gününe başlıyorum burada asla siyaset yapılmayacak siyasetin dışında genel ilke herkese istediği bilgi konusunda bonkör ve cömert davranılacak ve istenilen bilgiler hemen derlenerek kullanıma sunulacaktır burada temel amaç yalnızca bilgi paylaşmaktır
gemi yola çıktı rast gele yüzümüz kara çıkmaz inşallah

2 yorum:

ali mufit dedi ki...

ısı ısıtma elemanları enerji tasarrufu yenilenebilir enerji ve ekosistemle uyumlu şehir tasrımı ilgi alanıma girer sizinle bu lonularda yazışmak ve fikirlerinizden yararlanmak isterim

ali mufit dedi ki...

çağımız ve bulunduğumuz kentimiz yakın bir gelecekte küresel ısınma nedeni ile zor günler yaşayacak kontrolsuz olarak atmosfere salınan sera gazlarının yarattığı olumsuzluklara kalıcı çözümler bulmak amacı ile ne gibi somut etkinlikler yapabiliriz bunları ben sizin bloğunuzda elimden geldiğince paylaşmak ve bu güne kadarki deneyimlerimi sizinle tartışmak ve varsa yanlışlarım forumunuzda bunları dile getirmek istiyorum bana bu fırsatı tanıdığınız için teşekkür ediyorum bilgilerimi adeta bir sünger gibi sıkacağım ve hiç birisi bende kalmayacak şekilde siz inle paylaşacağım yaşca benden büyük olduğunuz için size nasıl hitap etmem gerekiyorsa lütfen bana bildirin